Jace Everett rocks…..

I går var Anne og jeg på konsert med Jace Everett på John Dee…..  Det er det beste jeg har vært på veldig lenge. Jeg klart ikke å stå stille når han satte i gang, og det var ikke bare Bad thing som bra der i gårn nei.  Vi var tidlig ute, sånn at vi fant en fin plass bak ved vindu. Der hadde vi den bra utsikten til scenen.  Etter konserten kom han ruslende ut blant de som var igjen av publikum, og slo av en prat og lot seg villig bli tatt bilde av.  Da var ikke denne damen sein om å stikke seg frem :o)

Jace tok seg selvsagt godt ut, men jeg syntes vel ikke akkurat at dette var det beste bilde av meg…, men hva pokker gjør vel det. Jeg fikk bilde av megselv sammen med han, det var ganske stort. Han var ordentlig hyggelig, og helt avslappet å brukte mye tid på å prate med fansen. 

Håper virkelig at han kommer tilbake igjen om ikke altfor lenge, han sa iallefall det når jeg spurte.  Anne hadde ikke hørt noe annet enn Bad thing, så jeg var veldig spent på hva hun syntes om konserten. Hun var helt solgt…, og da hun var innom her nettopp fikk hun med seg de 3 cd jeg har av han.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg