Katter til besvær…..

Det er lenge siden jeg har vært så sint som jeg var i dag, da jeg kom hjem fra jobben.  Glad og fornøyd kom jeg hjem fra jobben, men den gleden varte ikke lenge…  Da jeg så ut på kjøkkenet var gulvet dekket av jord, over alt.  De to pelskledte hårballene mine hadde revet ned en palme som sto oppe på en hylle, så hadde de dansa rundt å dratt joda utover.  Jeg gikk nesten opp i liminga så forbanna ble jeg.  Jeg hylte rett ut i bare sinne……  Det var jo ikke noe annet å gjøre enn å dra fram støvsugeren igjen å prøve å få opp alt sammen.  Jeg hadde to bæreposer med varer, men jeg måtte bare la de stå ute i entreén til jeg var ferdig.  Det er jo ingen ide å kjefte på kattene, men jeg klarte bare ikke å la være.  De forsto at det hadde gjort noe galt, vel Ronja forsto… hun la seg oppe på en kommode og ble der til jeg var ferdig. Vinja lata som ingenting å fløy rundt i jorda og lagde mer rot.  Jeg roet meg ned igjen etter en stund, men det tok litt tid.

Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke tok et bilde av alt rotet…. til minne. Noen ganger er de bare så innmari rampete at jeg holder på å gå fra forstanden…. de driver meg nesten til vanvidd.  For det meste er de ganske snille og greie, men så er det de få gangene da!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg