Oj det smalt gitt….!!

I dag tok jeg bilen på jobben, og det hold nesten på å gå galt… men bare nesten.  Ved utgangen av Ekebergtunnellen ble det plutselig stopp. Jeg kastet et lite blitt ut mot sjøen og det fine være, men da skjedde det noe foran.  Jeg bråbremset alt jeg kunne, og med et nødskrik unngikk jeg å treffe bilen foran.  Han bak meg klarte oxo å stoppe, men det gjorde ikke de to bilene bak han igjen. Tilsammen ble det tre biler involvert.  Jeg så ikke at de traff hverandre, men jeg hørte en metallisk lyd da de braket sammen.  Kjedelig måte å starte dagen på.

Jeg er utrolig lettet at jeg slapp unna noen skader på bilen denne gangen.  Selv om du ikke er skyld i uhellet, og blir påkjørt blir det alikevel utrolig masse styr.  Først skal det diskuteres om hvem sin skyld det er osv. Så drar det ut i det vide og lange, og du ender opp med å måtte betale for reparasjonen på bilen selv for å få den kjørbar. Fordi du er avhengig av den i hverdagen.  Så må du vente og mase for å få tilbake pengene dine fra selskapet til motparten….  "Been there done that".

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg