Gleder meg syyyykt til i morgen…

Kan nesten ikke vente til i morgen….  Da skal jeg på Oslo Tattoo Convention, og jeg gleder meg syyyykt som vanlig.  Om det blir noen ny tattis vet jeg ikke enda, men jeg håper det åpner seg en mulighet.  Får sondere litt å se hvem jeg kunne tenke meg til å gjøre det, og om vedkommende har noe ledig tid. 

Det er lenge siden sist jeg tok en tattis, så det begynner å bli på tide nå syntes jeg.  Det må bli på venstre overarm denne gangen, der har jeg ingenting fra før…. så det er god plass til hva det nå måtte bli.  Uansett om jeg ikke ender opp med noe så er det bare herlig å være der.  Kjenne lukten av blekk, hmmmm

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg