SÃ¥ kom regnet….

Nå var det jammen godt med noen regndråper syntes jeg…. Får skylt vekk litt støv og dritt, pluss at det var veldig tørt rundt i de forskjellige blomsterbedd hjemme hos meg.  Hadde tenkt til å ta meg en tur ut med hageslangen i ettermiddag, men nå ser det ikke ut til at jeg trenger det. 

Håper bare at det ikke fortsetter med regn resten av uka, spesiet lørdag… da er det nemlig Kim Larsen konsert på Festningen i Kongsvinger.  Har ikke mye lyst til å stå ute i øsende regnvær… men må man så må man :o) For jeg vil jo ikke unnvære Kim Larsen.

Må en tur ut i regnværet om litt…. må nemlig på apoteket for å kjøpe ormkur til kattepusene mine.  På tide at de får den nå.  Ser ut til at jeg må ta med store paraplyen, sånn at jeg ikke blir våt….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg