Det er sÃ¥ merkelig….

Folk er rare!!!  De har mange meninger om hvordan det ser ut i blomsterbedd og skråninger, både positive og negative kommentarer. Går de ut for å ta i et tak for å forbedre det som ikke er så bra, …. nei det gjør de ikke.

I våres var vi en gjeng som var ute å pyntet opp, og beskjærte alt av busker i skråningen. Har det skjedd noe etter det? Selvfølgelig har det ikke det.  Jeg har med vilje ikke gått ut å gjort noe hittil i sommer, ene å alene for å se om noen andre gadd å gjøre noe i år.  Det skulle jo være enkelt nå å ta etterveksten nå som alt var klippet ned.  Ikke en sjel har vist seg ute for å gjøre noe, jeg blir bare så oppgitt.

På formiddagen i dag klarte jeg altså ikke å la være lenger, jeg måtte bare ta meg en tur ut.  Jeg gikk først løs på mitt eget blomsterbedd for å litt orden på det, og så satte jeg i gang med å knekke av ny grener på Jasminen i skråningen.  De var blitt megalange.  Jeg hadde ikke noe redskaper med meg, så jeg brukte en lang kratte for å dra grenen til meg… så knakk jeg de av med hendene. De lengst bak klarte jeg ikke å få tak i så de må desverre vente til jeg får tak i noe å klippe med. Det ser ikke helt bra ut med de lange kvister der bak, men det får ikke hjelpe.

Den jobben jeg har gjort i dag, hadde jeg ikke klart å gjøre for et år siden.  Da hadde jeg så vondt i armene pga betennelser at det var umulig for meg å gjøre noen ting.  Nå et år etter er jeg 95% bra, noe som kommer av at jeg spiser et vitaminregime som består av: Magnesium, gurkemeie og triomega.  Jeg hadde ingen tro på at det skulle virke, men det har virkelig gjort underverker. Har ikke hatt noe smerter eller betennelser i kroppen siden jeg startet med det. Det er helt fantastisk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg