Bare 1,5 arbeidsdag igjen….. 4 uker ferie!!

Jeg kan bare ikke fatte at om 1,5 dag er sommerferien endelig her :o)  Jeg har forsøkt å drukne megselv i arbeid, og andre ting sånn at jeg ikke skal tenke for mye på det.  Nå går ikke det lenger, for nå er det snart bare noen timer unna.
Ikke det at jeg har noen store ferieplaner, men bare det å vite at man kan sove til man vokner av segselv er himmelsk. Sitte oppe uten å måtte tenke på at jeg skal tidlig opp…..

Gleder meg oxo til å koze masse med kattene mine, og ta de med ut…  De har ikke vært så mye ute den siste tiden, delse for at måtte ha en ormkur først men oxo for at været ikke helt har vært på vår side. De kommer sikkert til å skikkelig bortskjemt med mor sammen med dem så mye, og så lenge.

En plan har jeg for ferien… raide alle skaper, og kaste eller gi bort det jeg ikke skal ha.  Blir spennende å se når ferien er over, om jeg faktisk fikk tatt så mye som jeg hadde tenkt!!

Nå skal jeg kaste meg over jobben igjen, og skyve ferietankene så langt inn jeg kan på hardisken :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg