Strikkemønster…

Veninna mi Anne ringte meg til morran i dag…. endelig tilbake fra Danmark! Hun lurte på om jeg hadde noen strikkemønstre igjen?  Jeg lovet å rote i skuffer og skaper for å se hva jeg kunne finne.  Før armene mine pakket sammen, strikket jeg ganske mye å jeg kan ikke huske at jeg har kasta noe av det. 

Jeg fant to Drops blader i sta, men det skal være mye mer…. Har en plastpost med heklemønstre, og inniblandt der skal det oxo være noen strikkemønstre.  Når Anne begynte å snakke om å strikke var det veldig fristende å prøve seg igjen.  Men først må jeg få ferdig en duk som jeg hekler på….  den begynte jeg på for, hva er det nå, over et år siden. Jo det må det være, for det var før jeg fikk kattene.  De har bodd hos meg i 1 år nå. Det er ikke alltid det går så fort, he he..

Problemet med mange av de strikkemønstrene jeg har er, at de er fra 80 tallet, hvor det var høye skulderputer osv.!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg