Brrr… litt kjølig til morran

Til morran i dag var det ganske friskt ute, og jeg måtte dukke inn i skapet å finne frem en litt tjukkere jakke.  Tenkte at det nok ville bli veldig varmt inne på t-banen, men det var ikke så ille. Blir nok verre når jeg skal hjem igjen i ettermiddag.  I går når jeg skulle hjem holdt jeg nesten på å avgå, puh…..  Det var så ekstremt varm inne på banen at det var ubehagelig å puste, og det ble ikke bedre av at det regnet ute… alle kom inn med våte klær eller paraply.

Skal jeg være helt ærlig så gleder jeg meg til den tiden vi går i møte nå…. høsten.  Da er det kozelig å være inne om kvelden, og tenne masse med t-lys å krølle seg sammen med koseteppe i sofakroken.  Så kommer kattene snikende for litt koz oxo… hva er bedre.

Misforstå meg ikke… jeg elsker sommeren og varmen oxo. Nyter den når det kommer.  Hver årstid har sin sjarm heter det jo.

2 kommentarer
    1. Hei p̴ deg, alle ̴rstidene har jo sin sjarm, og det er vel det beste med Norge Рvariasjonene.
      Det er bare det at vi – hverfall jeg – trenger noen dager med Ã¥ si farvel til sommeren før jeg kan si velkommen til høsten. Det er kanskje en form for sorg – nÃ¥r sommeren forsvinner.
      MEN den kommer jo tilbake.

    2. Heisan;-)
      Ja dette været vi har nå er så guffent. Håper vi får en varm og fin avslutning på sommeren og at vi får en superfin høst slik at vi kan nyte de flotte høstfargene leeenge.
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg