Krydderkaka stÃ¥r til avkjøling…

Satt å sløve med en bok i sta, og fikk plutselig lyst på en kake…..   Jeg stupte inn i skapet for å se hva jeg kunne finne, men jeg hadde ingenting som fristet. Fant en pose med Toro krydderkake som jeg raskt mixa sammen å slang i ovnen.  Nå står den på kjøkkenbenken å avkjøler seg litt for jeg skal dele den opp.  Det lukter så vanvittig godt at jeg klarer nesten ikke å styre meg, men SKAL IKKE smake på den før jeg har spist middag.

Jeg føler meg som Pluto i tegnefilmen som plutselig kjenner en god duft av mat, og så svever han avgårde.  Nesen min glir automatisk opp og snuser, men jeg nok litt for tung til å sveve ut på kjøkkenet, he he, må nok gå selv.

Kanskje best å sette i gang med middagen sånn at jeg får noe annet å tenke på……..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg