Lykke :o)

Jeg kan ikke tenkte meg noen bedre måte å starte en ny uke på….  Komme ut av dusjen å se at det begynner å lysne til en fantastisk dag. Innen jeg gikk i dag var det blitt en gnistrende fin dag, sola skinte og det var litt friskt ute.

Det var ikke bare det som er årsaken til mitt gode humør, men et par ting til:

1. Vål’enga slo Braaaaan i går… Er ikke det HÆRLIG så vet ikke jeg :o) 
2. Kl 00:05 ringte venninnen min Anne meg for å fortelle at hun hadde sikret seg leiligheten i
     London for en uke.

Dette er Postkom sin ferieleilighet, og det var veldig stor rift om å få leie de.  Anne hadde lest at de skulle legge ut en ny uke ved midnatt, og bestemte seg for at hun skulle være klar. Vi fikk den da fra 20.03.11  til 27.03.11, og det koster oss 3 000,-. Det er plass til 6 stk så det blir jo ikke mye på hver av oss.  Da blir det bare flybillettene, men de kan vi oxo skaffe billig.

Jeg satt å tenkte etter når jeg var i London sist, og det var i 2002. Det er virkelig på tide å komme seg dit en tur igjen :o)

6 kommentarer
    1. heia V̴lerenga Рjeg heier ogs̴ p̴ de, s̴ dette var morsomt. Dessuten koste jeg meg n̴r Follo slo Rosenborg!!!! London er toppers, og s̴ fint at du har mange m̴neder hvor du kan spare penger og virkelig sl̴ ut h̴ret n̴r du kommer dit.

    2. Mojita: He he, jeg kozte meg oxo når Follo slo Rosenborg. Var noen kolleger som ikke var like happy da :o)

      Skal virkelig bli gøy Ã¥ reise til London igjen… Har nesten sommerfugler i magen allerede nÃ¥.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg