MÄtte lÄne penger :o(

Denne mĂ„neden har jeg virkelig sitti hardt i det Ăžnonomisk. Vanligvis har jeg full kontroll pĂ„ regningene, og hva jeg kan bruke av penger etterpĂ„. Trodde jeg ville fĂ„ det litt romslig denne gangen, men der tok jeg fullstendig feil. Jeg har hatt litt i underkant av 1 000,- Ă„ klare meg pĂ„ fra 15.09. til 15.10., og det ville ha gĂ„tt oxo, men
 

Hadde glemt Ä ta med kattene i beregningene, og i dag skrapte jeg bunnen i tÞrrfór boksen. Det begynte Ä bli litt lite vÄtfor oxo, sÄ jeg var skikkelig ille ute.  Jeg mÄtte spÞrre om jeg kunne lÄne penger av en kollega, 600,-, og jeg likte det ikke i det hele tatt.  Syntes at det var regelrett flaut, og ingen god fÞlelse.  Jeg hater Ä lÄne penger, og det er ikke ofte at jeg har gjort det heller.

Det er nÄ i allefall godt Ä tenke pÄ at alle regningene mine er betalt

.!!!

5 kommentarer
    1. Uff, jeg fÞler virkelig med deg. Det hÞrtes ikke ok ut, men nÄr det kniper er gode rÄd dyre..
      Og det Ă„ eie dyr koster… bĂ„de mat, dyrlege-utgifter etc… Det er det nok ikke alle som tenker pĂ„, nĂ„r de skaffer seg dyr, dessverre..
      Ønsker deg lykke til, hÄper den neste mnd blir bedre, Þkonomisk.

    2. ÅÄÄÄh sÄ kjipt, men dette er jo ikke verdens undergang da, noen ganger sÄ mÄ en bare ty til venner , du hadde nok gjort det samme om det var din kollega som ville ha hjelp fra deg, men skjÞnner godt fÞlelsen din, vi skal jo liksom alltid ha en proppa lommebok som aldri blir tom, ivertfall har eg to unger (voksne) som trur det.. thihi
      Ha en flott dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg