Søndagstur i bilen….

Har akkurat kommet hjem fra en 6 timers biltur som gikk fra… Oslo-Lørenskog-Fetsund-Bjørkelangen-Skotterud-Kongsvinger-Lørenskog, og så hjem til Oslo igjen.  Dro sammen med Anne og hvert sin kamera. Fikk tatt mange fine høstbilder, vel de så sånn ut på kamera i allefall. Se selv:

Ser nå at noen av dem er blasse i fargen…, shit oxo!!!  Nå ja, ikke mye å gjøre med det nå.

Uansett, så hadde vi en veldig fin tur…. var mye ute i frisk luft…. været var ikke så altfor ille heller.  Vi kjørte forbi togovergangen hvor ulykken var for en ukes tid siden.  Togvognene lå fortsatt veltet på siden av sporet. Hadde nesten trodd at de hadde fjernet dem nå.

Når vi kom til Kongsvinger måtte jeg bare ha en kopp med kaffe, begynte å få abstinenser!!!  Vi stoppet på Statoil stasjonen like før man kjører ned i Kongsvinger. Kjøpte oss et par boller, og så satt vi oss på krakken i solen å slappa av.

Det var mye trafikk på veiene siden det var slutten på høstferien, men det gikk ganske radig…. ingen sinker som luste 10 – 15 km under fartsgrensen. Det skaper bare en masse styr…….!!!

Nå kjenner jeg at jeg må ha meg noe å spise…., kjøttdeigen er ferdig tint… gryterett eller lappskaus???

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder, ser dere hadde en flott tur;-)
      Rart og se bilder som ikke har høge fjell bak seg, hohoho.. vi er jo omringet av det her hos oss.
      Nå sitter eg og koser meg med kaffi og litt pc, sola stråler og alt er bare lekkert;-)
      Ha en kanonfin dag videre

    2. allis: Det er da fantastisk vakkert hos deg da!!! Vi var veldig heldig med været, sola var ikke framme hele tiden, men når det gjald dukket den opp.
      Er en fin dag her i Oslo i dag oxo, men jeg må være inne…. jobb i dag :o)
      Ha en fortsatt flott dag du oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg