Sløve resten av søndagen……


Huset er støvsugd for kattehår, badet er skinnende rent og kattedoen har fått sin ukentlige vask. Kattene ligger å slapper av på sofaryggen i sola å sover.  De syntes livet er helt hærlig akkurat nå. Selv har jeg sunket langt ned i godstolen, og den fanger….

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva det skal bli til middag!!  Regner med at jeg ender opp med en pizza i dag, føler at det begynner å bli litt sent å starte på noe mer tidkrevende. All middagen jeg har er i fryseren, og da tenker jeg at pizza er det raskeste å tine. Dessuten er jeg sulten NÅ!

Innimellom er det deilig med en sløv dag, jeg trenger i allefall det. Jobben min er ikke kroppslig slitsom, men mentalt, og da er det godt å kunne hente seg inn igjen. Hvis jeg er sliten mentalt, så fungerer ikke resten av kroppen som den skal heller. Alt henger sammen.

2 kommentarer
    1. Kos deg i godstolen! Sitter i sofaen og sløver jeg ĂĄ…. Vært ute ĂĄ ryddet inn sommeren, sĂĄ nĂĄ er alt klart sĂĄ snøen kan komme!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg