Mamma Mia i går kveld

I går kveld var jeg på Mamma Mia i Oslo Spectrum…. For et show det var. Hadde i forveien snakket med flere som hadde sett den norske versjonen, og langt fra alle syntes at den var noe fin.  Showet i går var bare helt fantastisk, og jeg kan ikke finne noe negativt å si om forestillingen.

Vi satt på rad 9 på siden, men vi så helt perfekt…. stolene er jo ikke akkurat de beste, så etter over 2 timer var jeg ganske stål i baken, he he.  Det eneste negative jeg har å si om kvelden er at det ikke var noe serlig liv i de personene rundt oss. Vi jentene sang hjertelig med vi, men det var vi ganske alene om der vi satt.  Jeg hørte jo at det var mye mer liv ellers i salen.

Det skapte litt latter ut i forestillingen, for da Donna skulle synge i do i do i do på frieriet ble det en pause på scenen mens hun liksom tenkte litt….  Da fortsatte en gjeng med jenter lenger opp i salen sangen. Alle begynte å le, oxo de på scenen. Filmen og forstillingen var ganske så like hele veien, så det var ikke så vanskelig å vite hvor i handling vi var. 
Hadde jeg hatt råd, skulle jeg ha gått enda en gang…….

Siden det var et ordentlig grisevær ute, så vi ble kjørt ned til Spectrum.  Det endte opp med en aldrig så liten sightseengtur, for Sven Erik klarte å kjøre feil.  Jeg hadde ikke kjørt i tunnellene etter at det nye ble åpnet, så jeg var ikke til noen hjelp, he he.  Vi kom fram til slutt uten fare for å komme for sent til forestillingen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg