SÃ¥ fikk jeg da endelig gjort det….


I flere måneder har jeg gått rundt å sakt at jeg skulle rydde i skapene mine, for å kvitte meg med ting og tang som jeg ikke bruker.  Det har tilslutt blitt hakk i plata føler jeg…., og ingenting har blitt gjort.  Nå derimot kan jeg endelig sette meg tilbake å si at jeg er godt i gang.

I dag har jeg pakket bort to blå IKEA poser med mosaikk-lysestaker i alle regnbuens farger og former, og en hel masse andre lysestaker fra Løiten Lys. Det var en periode som jeg kjøpte så mye av disse lysestakene, og syntes at det var veldig fint. Nå har smaken og interiøret forandret seg og de passe ikke lenger noen steder.  Bruker stort sett bare ting fra BLACK DESIGN, som jeg kan bytte ut glassene etter sesongen.

Det er fortsatt noen hyller på kjøkkenet å ta fatt i, men det får jeg ta en annen dag. Nå orker jeg ikke mere i dag. Når jeg er ferdig, forhåpentlig i slutten av neste uke, skal jeg kjøre alt sammen ned til FRETEX med en gang. Gjør jeg ikke det, så blir det stående der en evighet.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg