NÃ¥ kan Fretex glede seg….

Jeg klarte jo ikke å sitte på baken uten å gjøre noe i dag…..  Etter et par kopper med kaffe på formiddagen satte jeg i gang med å rydde i kjøkkenskapene mine…  Egentlig hadde jeg bare tenkt til å ta ned julekaffeservicet og glassene, men når jeg først hadde gjort det fikk jeg helt noia av å se på alt som sto på hyllene.

Dermed dro jeg ned alt jeg ikke lenger ville ha/trengte og flyttet rundt i alle skapene…  Det ble jammen 3 bager fulle med glass, talerkner, kopper og annet som jeg ikke lenger bruker. Så nå kan Fretex glede seg over en hel masse de kan selge.
Jeg fikk rydda på benkeplatene oxo, der sto det saker og ting som ikke er i bruk daglig… da kan det like godt stå i skapet… Å, nå var det plass :o)

Jeg gruer meg alltid når jeg skal sette i gang med sånne ryddeprosjekter, og derfor blir det oxo ofte utsatt både en og to ganger. Når jeg endelig er ferdig, er det en stor lettelse.  Jeg trenger noen nye kjøkkenglass, og så fort jeg finner det går de gamle oxo til Fretex…  Får se hva som dukker opp seiner…….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg