Medarbeidersamtale….

I dag var det min tur til å ha medarbeidersamtale med sjefen.  De andre sa at de ikke akkurat gledet seg til det, av forskjellige årsaker.  Jeg hadde ikke noe problemer med det, og samtalen våres gikk veldig greit.  Det ble mer som to personer som skravlet over en kopp kaffe.

Det var ingen negative tilbakemeldinger, heller det motsatte :o)  Jeg hadde jo selv notert meg noen ting som jeg mente at jeg måtte jobbe mer med, det er jo alltids ting som kan forbedres å utvikles.

Vi hadde jo en klimaundersøkelse for ikke så lenge siden, og det blir spennende å se hvordan folk har svart. Om hvilken vei den heller negativt eller positivt. Jeg har vel mine formeninger om akkurat det, som jeg ikke skal snakke så høyt om.  Vi skal ha en gjennomgang av den 5. desember….!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg