NÃ¥ gÃ¥r jeg rett og slett hjem…..

Dette har vært en forferdelig slitsom dag på jobben……..  Det har vært stress fra første stund, og ikke noe mulighet for pusterom heller.  Siden jeg skal ha feriedag i morgen var det ting jeg hadde satt opp som måtte være ferdig. I tillegg kom det to tilbud som skulle beregnes og gjøres klar….., de hadde leveringsdag i morgen.  Jeg hadde ikke sjangs til å ta begge to, det var bare så vidt at jeg ble ferdig med det første jeg fikk.

Det er alltid sånn på denne tiden av året, men jeg lar meg alltid stresse opp alikevel.  Lover meg selv at jeg ikke skal gjøre det, men kjenner at det kommer bare snikende på meg uten at jeg kan stoppe det ;o/

Hjemme venter to loddne mammadalter som nok syntes at matmor er litt vel lenge på jobben om dagen…., men så får de litt ekstra koz når jeg endelig kommer hjem :o)

Kankje best å sjekke Trafikkanten.no innen jeg går, for å se om t-banen går som den skal!!!!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg