Luciadagen i morgen

Siden det er Luciadagen i morgen, 13.12., har jeg bakt lussekatter i dag.  Vanligvis pleier jeg å lage dem ganske store, men jeg gjorde ikke det denne gangen.  Fant ut at det ikke var nødvendig at en lussekatt ble et helt måltid, hehe.

De ser veldig godt stekte ut, men det er bare egget jeg penslet dem med.  Jeg måtte ta å smake på et par av dem i sta for å se om de var blitt tørre, men de var helt perfekt :o) Gikk over til naboen med noen, sånn at de har til kaffen i morgen tidlig.

I morgen skal jeg tidlig opp for å gjøre meg ferdig, sånn at jeg kan får med meg Luciamorgen på STV.  Det har blitt en tradisjon som jeg ikke har tenkt til å gå glipp av i år heller. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg