SÃ¥ var det freddan……

I sta var jeg på posten å fikk sendt to julegaver, og en stabel med julekort.  Det er merkelig dette her, for jeg hadde jo bestemt meg for at i år skulle jeg være tidlig ute…., skjedde det? Nei da, det gjorde jo ikke det.

I går kveld satt jeg å skrev julekort så armen verket og blekket sprutet…   Jeg ble ferdig til slutt, puh!!  Hadde kjøpt sånne ferdigfrankerte pakkeesker til julegavene, men jeg var nok litt optimistisk når det gjaldt den ene.  Esken var jo altfor liten, og jeg hadde ikke sjangs til å klemme pakkene inn i den.  Var ikke noe annet å gjøre enn å oppgradere til en størrelse større i dag, noe som gikk helt greit.

Jeg tenkte at jeg skulle dra ned all julepynten i dag, men jeg tror jeg venter til lørdagkveld eller søndag morgen.  Må se å få stekt opp medisterkakene mine før jeg begynner med julepyntingen.  Vet ikke helt om jeg skal begynne med det i ettermiddag eller om jeg tar det på morningen i morgen. Vi får se……!!!!

Nå snør det lett utenfor, og det er ganske surt og kaldt.  I flg værvarslingen skulle det fortsette å snø igjennom helgen, og jeg håper virkelig at det slår inn :o)

Så tilbake til arbeidet i noen timer til, er litt tidlig å ta hælga enda :o)

2 kommentarer
    1. Her er vi iallefall seint ute. Ikke noe går som planlagt, men jul blir det jo, uansett! Snør litt her i Kristiansand også, og de har meldt mye utover i helga. Hjelper litt på julestemningen det!
      God helg til deg, med medisterkaker og julepynt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg