SĂĄ var det gjort….

I dag fikk jeg endelig ryddet i alle glassene mine…, puh!!!  Jeg tok alle sammen ut av skapet, og vasket hyller å skylte glass i såpevann og deretter i rent vann.  En haug med store tunge cognag- og whiskey glass, en karaffel, is-bøtte, og en hel serie med krystall-galss på stedt, har møysommelig blitt pakket bort og bært på loftet.  Jeg kjøpte et stor plastkasse hos Clas Ohlsson på lørdag som jeg pakket ned i .  Det var litt av en jobb å surre bobleplast rundt alle stedt, og deretter rundt resten av glassene.  Tenkte ikke på hvor mye det veide, og jeg fikk virkelig brukt muskler da jeg bar kassen opp 5 etasjer til loftet…

Det har snødd i hele dag, og gjør det fortsatt…  Var bare en liten tur ute for å kaste søppel, brrrrr så kaldt det var.  Ikke nok med at det snødde, men det var en suuuur og kald vind, som jaget meg inn igjen så raskt som bare den.

Nå har jeg akkurat ringt søsteren min og gratulert henne med dagen, hun fyller 45 år i dag.  Trodde kanskje at hun feiret med familie og venner, men hun ville ikke feire dagen. Det var bare samboeren + han og hennes døttre der.

Om litt blir det julemat på damen, og jeg gleder meg til det. 

2 kommentarer
    1. hehehe!!!! Ja den glassvaskingen er noe herk… du er flink;-) Eg var sĂĄ lykkelig nĂĄr mitt skap vart reint og pent igjen.. hehe .. nĂĄ blir det vel ikke vaska før til jul igjen i 2011.. hehehe.
      Ja det er kaldt alle plasser nå, vi har klink is fortsatt på utsiden, så her går vi på ank når vi våger oss utendørs.
      Ha en fin kveld videre, og grattis med overstått til din søster;-))

    2. Allis: Jeg syntes oxo det er herlig når skapet ble rent. Når solen nå en sjelden gang skinner inn, er det kozelig å se inn. Gremmes før, for da kunne jeg og alle andre se støvet.

      Jeg var foresten på glattisen i går, men med skøyter på beina, he he!! Var ikke så flink, men det var gøy :o)

      Ha en fortsatt fin dag :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg