Ny”gammel” sjef og samtale…

Denne uken fikk vi beskjed om at har fått tilbake sjefen vi hadde for 3 eller 4 sjefer siden….  Det syntes jeg i grunnen er veldig greit, hun er flink, tar tak i ting og man føler at man kan komme til henne å ta opp ting.  Tror at hun kan være bra for avdelingen våres akkurat nå!!

Jeg var først ute i minisamtalen, og hadde den i dag.  Følte at jeg fikk sagt de tingene jeg hadde på hjertet, og noen av dem var hun alllerede klar over.  Vi skulle bare holde på en times tid, men jammen gikk klokka fort å før vi viste ordet at det hadde det gått 20 min over tiden. 

Må innrømme at det er veldig frustrerende å skifte sjefer så ofte som vi har gjort…., og det har ikke alltid vært til det beste. Man har så vidt blitt vant og kjent med en person, så skal den slutte… og dermed er det en ny runde.  Denne gangen kjenner jeg vedkommende siden forrige gang, og føler at jeg vet hvor jeg har henne :o)

Det blir vel alikevel ikke noen lett oppgave å overta denne hønseflokken, for etter at Terje slutta så er det bare damer igjen……… 

Hørte fra Terje i dag, han har endelig fått seg jobb. KAJ og jeg skal spise lunch med han i morgen så da får vi høre mer.

På tide å pakke sammen å komme seg hjem kjenner jeg….  det har vært en utrolig hektisk dag i dag. Telefonen har nesten stått å hoppa på bordet til tider…. En periode rakk jeg bare å skrive ned beskjed til meg selv om hva som måtte gjøres før det ringte igjen. Jeg skal ikke klage, for det bra at vi har nok å gjøre… det motsatte er ikke noe alternativ å lengte etter.

Chronic Boredom hurts the heart Chronic Boredom Hurts The Heart

2 kommentarer
    1. Ja enig med georgine, må vere bra og vite ka man får;-)
      Kose deg med vennene dine i dag;-) supert at din venn har fått seg jobb, grattis til han.
      Ha en fin fin kveld videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg