Verandaen er oppmÃ¥lt….

For litt siden gikk de som har målt opp verandaen min….  

Nå er prossesen i gang, og så fort jeg har signert kontrakten å returnert den tar det 6 – 7 uker før jeg har en innglasset veranda. Jeg gleder meg virkelig til dette her…  har ikke tenkt på annet de siste månedene.

Har ikke noe bilde av hvordan det kommer til å bli enda, men jeg skal ta med kamera ut å knipse av en balkong som er ferdig i naboblokka. 

Ikke før hadde de gått ut av døra, så begynte hode mitt å surre….  Hvis jeg kjøper den krakken og setter den der, og hvis osv. Så allerede nå har jeg klart for meg hvordan det skal se ut derute.  Før de setter i gang, må jeg få lånt en høytrykkspyler for å få rein vegger og gulver.  For ikke å snakke om møblene, som jeg ikke gadd å vaske innen vinteren kom.  De har ikke vært dekket til i vinter så nå er de helt for jævlige.

Nå skal jeg ut å lufte bilen min litt, den er ikke så mye ute om dagen…!!!  Må en liten tur ut for å handle littegrann, det var litt tomt på hyllene mine så jeg… det kan vi jo ikke ha noe av.

4 kommentarer
    1. Heyyy.. God formiddag;-))
      Off .. kaldt enda hos dere;-( Vi bare koser oss i regnet nå, eg krysser fingrene for at det nå skal plaske ned til all snøen er vekke, men så heldige skal vi vel ikke være;-)
      Synd det skal ta så lang tid før de er ferdig med altanen, men da er ivertfall tiden komt for å nyte vår og en forhåpentligvis herlig og solrik sommer..
      Ha en flott dag videre

    2. Allis: NÃ¥r sola kom frem, ble det ganske hyggelig temp ute… t.o.m. varmegrader :o)
      Det er lang tid Ã¥ vente, men det blir nÃ¥ i allefall klart til pÃ¥ske… Da er jo sola kommet og man kan begynne Ã¥ nyte Ã¥ sitte der!! Ha en fortsatt kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg