Banken ringte….

Etter at jeg hadde vært ute å handla sta, ringte banken for å si at lånepapirene var i orden å kunne jeg komme i morgen å signere dem.  Selvfølgelig kunne jeg det :o)

Det betyr at jeg kan dra på A-møbler denne uka og kjøpe ny skinnsofa, tre seter maken den to seteren jeg fikk av Anne. Skal oxo kjøpe nytt gulvteppe, for det jeg har nå er tygd, klort og gnudd i stykker både her og der.  Trenger oxo en ny stressless, for den jeg har nå kan man ikke stresse less i lenger.  Man kan skyve seg i vannrett stilling, men da kan man ikke komme opp i sittestilling igjen uten å utøve noen gymnastiske bevegelser. Den har vært sånn lenge, så det er på tide med en ny!!!

Akkurat nå er det litt frustrerende for det er så mange ting jeg har lyst til å gjøre med leiligheten, men jeg må legge bånd på meg. Jeg vet at jeg må ta et rom av gangen å få det ferdig før jeg setter i gang med en nytt prosjekt. Ellers blir alt et eneste rot, og jeg orker ikke å bo på en byggeplass en gang til…. det er drenerende for kropp og sjel.

Ronja driver å surrer rundt meg å vil ha oppmerksomhet, og hennes måte å gjøre det på er å klore på sofaen. Jeg irettesetter henne, og da krommer hun rygger å kommer mot meg med halen i været å lager en liten knurre-kozelyd. Da får hun ikke noe koz, for hun vet at det ikke er lov til å klore på sofaen…  Så går det et lite stykke tid, så kommer hun tilbake og hopper opp i fanget mitt å legger seg til… ser på meg med de øynene å da smelter mammen med en gang.

Nå tenkte jeg at jeg skulle være flink i dag å komme meg i seng ved 23 tiden…   Om jeg legger meg til å sove med en gang er en annen sak!!!

5 kommentarer
    1. God morgen;-)
      Så kjekt og få gå på handlings for å fornye heimen litt;-))
      Måtte smile av fantejenta Ronja.. de er jammen rare disse røverene, prøver å sjarmere seg unna fanteriet.. hihihi
      Ha en flott dag videre og lykke til på handleturen;-))

    2. Allis: Ja, det blir en spennende vår for meg dette året :o) He he, de er noen raringer begge to, for når jeg våkna i dag morges hadde de dratt alle lekemus- og rotter opp i senga mi… Det drøss ned på golvet da jeg sto opp :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg