Jeg kan sitte i timevis Ã¥ se pÃ¥ pusene….

Jeg ble ganske sliten etter runden med støvsugeren, så jeg slang meg på sofaen for å se på WM sendingen.  Pusene la seg oxo til å sove. Vinja lå på det pelsløse klatrestativet, mens Ronja har funnet seg et nytt sted… min godstol. I dag lå hun der i flere timer, og var jo så hærlig der hun lå. 

Plutselig reiste hun seg opp og kom løpende bort til meg på sofaen…  Hun er ikke noen lettvekter, og da hun hoppet opp på magen min merket jeg det godt, he he!  Der la hun seg godt tilrette, og så sovna vi igjen begge to.  Noen ganger kan hun være en ordentlig kozeklump, men det må være helt på hennes premisser.

Akkurat nå driver hun å tester grensene…  Hun vet at hun ikke får lov til å klore på møblene, men for å få oppmerksomhet flyr hun rundt å gjør akkurat det.  Jeg ser med en gang at hun skal finne på noe…  Hun senker hode, lager rund rygg og halen i været…  Da er det bare å følge med å være på vakt… Hun kan noen ganger være en prøvelse!!!!!

6 kommentarer
    1. Åååh så koselig innlegg, ja vi har de samme her, kan sitte i timesvis og bare nyte disse herlige skapningene;)) Soleklart at matmors plass er best!!! hehehe.. Tjukken våres ligger over hodeputen min om natten og snorker, Svein sier det ser ut som om eg har pelslue på meg, hehehe..
      HÃ¥per du er litt bedre min venn;-))) eg blander ibux og parasett, det syns eg har en pikkandes liten smertelindring..
      Ha en flott kveld videre;-)) skal se et lite stykke thailand nå, hehe den er artig;-))

    2. Koselige bilder av pusene dine:-))) Er det samme rasen som Allis sine Main Coon? De er bare sååå fine:-)
      Håper du blir bedre av verken i kroppen, og så måå du slutte å jage hybelkaniner:-)))
      Hilsen fra Hakadalen:-)

    3. Allis:
      Formen er ikke så mye bedre, og det vil den nok ikke før jeg får litt fysio. De hadde ingen ledig time denne uka, så jeg håper å få neste uke. En skikkelig massasje, og varmebehandling vil nok gjøre susen :o)

      He he, jeg syntes virkelig jeg ser deg der du ligger med nattlue av pels :o)

      Jeg hadde glemt at blanding av Ibux og Paracett kan gjøre under, men det skal jeg jammen prøve. Bare Ibux har ikke helt gjort susen.

      Hvor ble denne kvelden av…?? PÃ¥ tide Ã¥ finne senga nÃ¥ tror jeg. Vi snakkes :o)

    4. bjarteogsidsel:
      Tusen takk…, de er skjønne disse to pelsdottene :o) Nei, de er nok ikke sÃ¥ fin rase som Allis sine. De er vanlig blandingskatter, men jeg mistenker at en eller annen fin rase har blandet seg inn i familien pÃ¥ et tidspunkt….!!

      Jeg burde nok ha holdt meg unna hybelkaninene, hehe, men de var blitt så store at jeg ikke var sikker på om det var de eller kattene som strøyk seg langs bena :o)

      Vi blogges :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg