Søndag, og en flott vinterdag :o)

Jeg ble vekket av kirkeklokkene til morran i dag, som dundret i vei kl 10, som de pleier å gjøre hver eneste søndag.. Raskt dro jeg opp persiennene for se om tåka hadde reist sin kos :o)  For et vær det var ute, – 0,6C blå himmel og sol.

Ganske stor kontrast fra i går, hvor tåka lå helt nede på hustakene. Man blir jo i godt humør bare av det :o)

Jeg satte inn turboen, sånn at jeg fikk vasket og ordnet kattedoen, dusjet selv, sånn at jeg skulle være klar til WM sendingen å gutta sitt skirenn. Nå er de kommet godt i gang, og det blir spennende å se hvordan det utvikler seg:

Kattene har akkurat vært inne i skapet mitt, og alt som sto pent å pyntelig helt nederst ligger utover gulvet. De ville begge inni der, og det gikk jo selvsag ikke helt etter planen, he he!  Bare å sette i gang å få rydda opp etter dem :o)

Ha en fortsatt fin formiddag :o)

3 kommentarer
    1. God formiddag Vera;-)))
      Ja såg på tv`n at været var bra hos dere, herlig !! Flott bilde du la ut;-) Hurra for Petter`n som hanka inn nok et gull til Norway!!!
      Ha en fin fin dag videre;-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg