Jeg har mistet noe i natt….

Hehehe, ingen fare…. det var bare en time på klokka :o)

Jeg var veldig spent utover dagen i går om formen min ville holde til kvelden, og den ble bare bedre og bedre. Muskelsmertene ble mer håndterlig etter som timene gikk. Om det var behandlingen eller varmen fra vifteovnen som gjorde det vet jeg ikke med det spiller ingen rolle. Jeg orket å dra opp til Gardermoen for å hente Anne og Sven Erik som jeg hadde lovet.

Det var så lenge siden jeg hadde vært der oppe at jeg helt hadde glemt hvor lang tid det tok å dra tid.  Planen var å dra 19:45, men for hu som er født 10 minutter for sent skjedde jo ikke det.  Da jeg kjørte ut av gårn var klokka nesten 20:00, men det gikk helt fint for det tok ikke så lang tid å kjøre som jeg hadde trodd.  Brukte 15 min. mindre enn jeg mente jeg skulle.

Flyet deres hadde ikke landet enda, så jeg kjøpte meg en kopp kaffe å satt meg så lenge. Jeg bare digger å sitte med kaffen min å kikke på andre mennesker å alt de fortar seg. Han som ser på klokka i et sett, hun som speiler seg i alt som kan vise et speilbilde, den eldre mannen som virrer frem og tilbake i kaffebaren, de 4 veninnene som skal ut å reise og den ene som belærer de andre 3 om alt i forbindelse med turen, den lille gutten som ikke klarer å holde seg våken til mamma kommer å sovner på krakken…, lista fortsetter :o)

De var slitne og glad for å bli hentet…. Fra Gardermoen til Lørenskog fikk jeg referat fra hele uka :o) Hehehe, Anne skravla i et sett, og hadde veldig mye å fortelle.  Jeg gleder meg til å se bildene hun har tatt, som per i dag var oppe i 300 stk… men hun var sikker på at det var noen som kunne slettes når hun fikk dem over på PC’n.  Sånn er det alltid.

Det er veldig huskaldt i dag, så jeg satte nettopp på varmeovnen på “kontoret”, den har ikke vært i bruk i vinter så akkurat nå lukter det veldig svidd. Støv og kattehår som har kommet innimellom….  Orker ikke å ha på vifteovnen hele tiden, den bråker noe vanvittig…

Nå skal jeg bare nyyyyyyyyte resten av dagen sammen med kattene :o)  Ronja kom akkurat å kozeknurret, og slang halen voldsomt fra en side til den annen. Det betyr at mammen skal klø og koze masse med henne.  Hun setter baken i været, og så skal jeg klø henne like ved halen…. så kaster hun seg ned på ryggen for at jeg skal stryke henne på magen…. da er damen happy :o)

Nå er det jammen blitt helt overskyet ute, og det blåser ganske kraftig….  Gradestokken er så vidt over + så det er sikkert ganske suuurt ute.  Jeg er happy så lenge det ikke snør jeg da!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg