Bare hjemom Ã¥ sÃ¥ ut igjen….

Etter en ganske god natt søvn, var jeg tidlig oppe for å bli ferdig til å gå til fysioterapeuten 09:20.  Jeg fortalte han at jeg hadde brukt vifteovnen for å bli varm på nakken, og da klarte å slappe av i musklene. Derfor begynte timen med noen minutter med varmepakkninger, og jeg sovnet nesten inn der jeg lå…. hmmm så behagelig :o) Så gikk han til verks, og det var jo ikke det mest behagelig. Han var nok litt snillere med meg i dag enn han var på fredag… ikke meg i mot :o)

Anne spurte meg i helga om jeg kunne kjøre henne for å handle i dag….  Bilen deres er fortsatt ikke ferdig på verkstedet.  De hadde ringt for å sjekke mens de var i London, men da ventet verkstedet forsatt på en del. De regnet med at bilen ville være klar en av de første dagene denne uka….. 

Jeg var nødt til å dra hjemom en liten tur siden jeg fikk en skikkelig muskelkrampe i kjeven….  Nå begynner den så smått å slippe, så da kan jeg gjøre meg klar til å dra opp til Anne.  Vi skulle ta oss en tur på Metro først å rusle litt, og så handler vi matvarer på MAXI….  Har ikke vært innom der på aldrig så lenge!!

Ute skinner sola igjen fra en skyfri himmel, og det nermer seg + på gradestokken. Da jeg dro til fysioterapitimen min var det nede på – 2,5 C.  Brrr, må innrømme at jeg frøys litt da jeg kom ut.  

Nei, nå må jeg dra… vi blogges!!

Ha en fortsatt fin mandag :o)

3 kommentarer
    1. Halla;-)))
      Håper dagen din blir fin og at du ikke får noen vonde ettervirkninger etter fysioen sin knaing i dag;-)
      SÃ¥ vondt det hørtes ut med krampe i kjeven da… hvordan fÃ¥r du den vekk? er det bare og “gape” og strekke ut eller? eg ler jo litt da.. unskyld.. men sÃ¥g for meg et realt stort gap.. hihihi.. fy meg…
      Ha en flotters dag videre

    2. Allis:
      Dagen har vel ikke vært sÃ¥ aller verst, men jeg begynner Ã¥ kjenne virkningen av knaingen nÃ¥… sÃ¥ nÃ¥ velter jeg meg over ende en stund :o)

      Hehehe, jo da.. gape er en mÃ¥te Ã¥ fÃ¥ det til Ã¥ slippe + finne de ømme punktene og sette fingrene pÃ¥ de Ã¥ klemme forsiktig til smerten blir borte. Det ser nok ikke klokt der jeg sitter Ã¥ gaper, hehehe!!! Har nok tenkt litt pÃ¥ det :o)I dag har gapingen kommet helt av segselv, for jeg har vært sÃ¥ trøtt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg