Metro pÃ¥ Lørenskog i dag….

Etter en dags trasking rundt på Metro i dag, kjenner jeg at formen ikke er helt som den skal være….  Jeg ble trøtt og sliten etter behandlingen i dag, så strengt tatt burde jeg vel helst ha vært hjemme å slappet av.  Når det er sagt så er det veldig hyggelig oxo å komme ut blant folk litt, ikke bare lulle hjemme sammen med kattene!!

Vi dro først på Maxi å handlet matvarer…  det var ikke så mye jeg skulle ha, bare litt melk og kattemat.  Etterpå flyttet jeg bilen litt lengre opp, før vi tok oss en runde rundt på senteret.  Var innom på KappAhl hvor jeg kjøpte meg litt mer undertøy, og en kozejakke.  Siden jeg er medlem så fikk jeg 20% avslag, og da smilte damen fra øre til øre vøttø.

Hehehe, ikke det smartest å stille seg midt under spotlight lampen….  Måtte innom Black Design for å kikke, og for en gang skyld ble det bare det oxo. Ikke ofte jeg går ut derfra uten å handle gitt.  Fristelsen sto i taket, men jeg stålsatte meg å klarte å la bankkortet bli værende ubrukt i pengepungen :o)

Denne klokken falt jeg for, og det kan nok hende at jeg kommer til å kjøpe den senere…. Blir fin i stua når jeg har fått pusset opp :o)

Når Anne og Sven Erik var i London hadde de Felix på Kattehotell ute i Enebakk. I går kom han hjem igjen, og de kunne høre han med en gang heisedøra åpna seg. Han mjauet så fælt…  Når han kom inn fortsatte mjauingen, mens han fløy fra rom til rom for å sjekke at alt var som han hadde forlatt det.  Anne forsøkte å løfte han opp å koze med han, men inntil han var ferdig med sjekken skulle han ikke løftes nei.  Resten av kvelden diltet han etter dem bare de løftet baken fra stolen….  Han måtte forvisse seg om at de ikke forsvant fra han…

Uff, nå sklir nesten øynene igjen…. kanskje en liten strekk for å vile kropp og øyne…zzzzzz!!!!

7 kommentarer
    1. Halla;-)))) Ja det er virkelig morro og rese rundt pÃ¥ kjøpesentrene , men du mÃ¥ ikke drive et sÃ¥nt “res” nÃ¥, fyyy.. helsa først!!!!
      Klart pusen følger etter de når de har vert vekke.. hehehe kattene er rare;-))) fin pus ;-)) og fint bilde av deg;-))
      Ha en super kveld videre og nå må du love meg at du slapper godt av slik at du kan bli kvitt vondten;-)))

    2. Åh! Den butikken du er i på det bildet, jeg hadde IKKE klart å gå derfra uten å lufte minibankkortet litt! Fint bilde forresten :)) Ønsker deg en god strekk og håper at vondten gir seg litt 🙂 Jeg skal ned på treningssenteret og prøve å bli kvitt litt av mine vondter 🙂

    3. Allis:
      Vet ikke helt om jeg kan love Ã¥ holde meg i ro…. Godt Ã¥ komme ut blant folk, medisin for sjelen det :o)

      Ja Felix-pusen er en fin gutt han… Hver gang jeg kommer pÃ¥ besøk, kommer han for Ã¥ gi meg et lite nuss… slÃ¥r aldrig feil :o)

      Hadde planer om en tidlig kveld, men det har allerede gått i vasken ser jeg, hehehe!!

    4. Siv Svanem.: Det var nok mye jeg hadde lyst på der, men jeg syntes at jeg måtte legge litt bånd på shoppingen for en gang skyld. Klarer nok ikke å stå i mot neste gang tenker jeg :o)

    5. muumimamma:
      De har virkelig mye fint hos Black Design, min favorittbutikk!! Neste gang kommer jeg nok garantert til å lufte bankkortet igjen :o)

      Takk for omtanken :o) Nakken og armene mine blir nok aldrig helt bra, men jeg SKAL nå i allefall bli bedre enn jeg er nå :o)

      Ha en fortsatt fin kveld :o)

    6. Ja eg vet ka du mener, eg elsker Back design men ikkje nÃ¥r kortet er slunkent:-(( SÃ¥ derfor holder eg meg unna til eg vinner pÃ¥ lottoen:-) og det blir nok til helga! Senter kan ta knekken pÃ¥ de friskeste personer altsÃ¥, det er nesten som om man fÃ¥r jetleg av Ã¥ gÃ¥ noen timer pÃ¥ de har store senterene, alle lydene, alle menneskene..det suset som er der blir man enormt sliten av. I know…
      Ha en fin dag og kose deg noda!
      Klem fra Sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg