Lett Ã¥ glemme tid Ã¥ sted nÃ¥r Anne Kath Westlie leser…

Mens jeg gjorde meg klar til å dra opp til fysioterapeuten på morran satte jeg på Radio Super…  Når jeg tok på meg skoene hadde Anne Kath Westlie begynt å lese om Ole Alexander Fillebombom, og da var jeg solgt, hehehehe.  Jeg glemte meg helt bort, og ble sittende å høre på henne. Selv nå i voksen alder syntes jeg det er morro å høre på henne.

Kom tilfeldig til å kikke på klokka, og oppdaget at jeg bare hadde 5 minutter på meg til jeg skulle være hos fysioterapeuten. Da var det en som satte inn turbo’n gitt.  Da jeg kom inn så holdt han på å sette opp timer sammen med en annen pasient, og han hadde veldig god tid.  Med andre ord så gjorde det ikke så mye at jeg kom litt for seint i dag :o)

I dag brukte han ultralyd for første gangen…, det var ikke sånn veldig behagelig akkurat!!  Etterpå gikk han over rygg, nakke og skuldre og fant alle de vonde punktene mine, og så klemte han på de en god stund. Jeg blir jo så vanvittig trøtt etter behandlingen at jeg har mest lyst til å gå å legge meg, men jeg skal vente litt med det….!!

Nå må jeg ringe til Anne for å høre når de har fått beskjed om når bilen deres er ferdig i dag. Har lovet dem å kjøre dem opp på Grorud for å hente den…

Ute skinner solen fra en blå himmel, men det er så vidt gradestokken er på + i dag oxo.  Det er ganske surt ute, men heldigvis er det ingen vind i dag…. det hjelper :o)

Ha en riktig god onsdag :o) 

5 kommentarer
    1. Dworak: Fysioputten min driver med manuell terapi på meg i tillegg til vanlig fysikalsk behandling. Han må være veldig forsiktig med nakken min pga av en gammel skade, i tillegg til kroniske betennelser over alt. Tar han for hardt i som han gjorde i starten ble jeg så fryktelig dårlig :o/ Her må vi ta tiden til hjelp, og så blir det bedre :o)

    2. Hei på deg, høres ut som du har kyndig terapaut til å behandle deg. Har selv gått i mange år på Nimi til manuell terapaut, de er jo supre og flinke. Huffameg, du er ikke i særlig god form i ryggen og skuldrene dine skjønner eg. Det er forferdelig å ha det slik, ønsker deg god bedring:-)))
      Klem fra Hakadalen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg