Hvor pokker er det blitt av…..??

Leteaksjonen er midlertidig avblåst….!!!  Nå har jeg leita rundt i hele heimen uten at det har dukket opp, hva??  Jo, fotoapparatet mitt selvfølgelig!!!  Jeg oppdaget det i går morges, men da orket jeg ikke å leite etter det…. Kan ikke skjønne hvor det har blitt av, og jeg husker at jeg brukte det en eller annen dag i helgen. Her er det bare å sette seg ned skjønner jeg…. renske hjernen for rusk å prøve å huske hva jeg gjorde etter jeg brukte det sist…!!!

I går starta dagen dårlig… med en skikkelig sprint mellom senga og toalettet… mange, mange, mange ganger!!  Jeg skulle egentlig til fyisoputten på morran, men det måtte jeg bare glemme.  Heldigvis roet det seg utover formiddagen, og jeg orket å gå ned i vaskeriet for å bli kvitt megavasken min. Siden nakken og armene mine har vært så ille, har jeg rett å slett ikke orket å ta det….. Nå har det begynt å rette på seg, og jeg føler at begynner å få flere gode enn dårlige dager :o)

Jeg snufset meg igjennom bisettelsen til Wenche Foss…..  Det var en flott seremoni, fylt med både vemod og humor. Spesielt festet talen til Biskop Stålset seg, den var varm og humoristisk.  Siden jeg er veldig lettrørt klarte jeg jo ikke å holde tårene borte, men smilet var jo ikke langt unna :o)

Det er ikke mer et par dager siden jeg støvsugde, men nå er det fult av kattehår igjen….  Nå ja, det er egentlig på tide å ta på seg husmortryne uansett, så frem med mopp og skurebøtte, støvklut og støvsuger.  Kattene ligger i vinduskarmen å smatter å småjamrer seg mens de nøye følger med på et par skjærer på bakken. Begge to er helt fiksert, og skulle gjerne ha lekt litt med de pippiene, hehehe!!!

I går lo jeg godt… var ute en liten tur å da så jeg et ekorn som løp langs veggen. Det var ingen puser å se i vinduene mine, men da klørne fra ekorn hørtes på veggen dukket det to grå puser opp. Da ekornet stoppa og satt seg på vannbrettet foran dem ble de helt fra seg, hehehe!!  Ekornet forstod at de ikke kunne ta det, og satt der litt å kikket på dem…. liksom for å erte dem.  Kanskje de har hilst på hverandre før!!  Før jeg fikk kattene var det et ekorn som alltid satt i vindusposten min på morningen å rota i blomsterpottene. Det kan jo være den samme!!!

På tide å sette i gang med husmorgjerningen….  Kanskje fotoapparatet dukker opp!!

Ha en fortsatt fin tirsdag :o)

6 kommentarer
    1. faren min hadde ekorn på fuglebrettet de banker på vinduet når det var fritt for mat. Ekornet er jo en samler så da våren kom hadde pappa en hel skog av solsikker i en blomsterkasse som stor ute.

    2. Åååh så irri med fotoapparatet da.. vi har stor leiteaksjon her i huset og… men det må eg fortelle på privaten, hehehe… eller se alternativ siden til adelein på face, hehehe..
      Så kjekt med ekorn da, synd pusane ikke såg det;-)))
      Nå er det natta … natta natta;-)))

    3. hobbyting: En onkel av meg hadde et ekorn som kom inn på kjøkkenet om morningen. Da satt han som regel alene med en skive brød og kaffekoppen. Ekornet fikk litt godsaker, som det tok med seg ut opp i treet sitt. Neste morgen var det påan igjen :o)

    4. Allis: Fotoapparatet har dukket opp igjen :o) Jo da, pusen så ekornet de… Det satt helt rolig på vannbrettet å så på dem… Pusene var ikke like rolige skal jeg si deg, heheh!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg