Matmor og pus i mye bedre form :o)

Værmaskinen min sier at det skal bli sol i dag, og jeg har veldig lyst til å tro på den :o)  Sola prøver så godt den kan å komme igjennom skydekket, men har ikke helt klart det enda.  Det er ikke snø igjen på gresset eller oppe i skogen, så dette ser virkelig ut som om våren har kommet for å bli :o)

I går var jeg så oppesen mens bedøvelsen fortsatt virket, men var ikke noe behagelig da den begynte å gå ut.  Jeg hadde fått beskjed om å spise Ibux 400 mg og Pinex Forte 500 mg mot smertene, men de hadde absolutt ingen effekt. Derfor gikk jeg over til Ibux 600 mg som jeg har fått for muskelsmerter, og da forsvant de. 

Jeg våknet klokken 7 i dag med dundrende hodepine, men jeg prøvde å slappe av og massere nakken og tinningen litt å da slapp det.  Sovna igjen, og våknet først klokken 9 med hodepine men ikke så ille.  Da tok jeg meg en Ibux og sto opp.  Det positive var at jeg hadde ikke noen smerter der hvor tanna hadde sittet, en uvant følelse, hehehe!!!


Siden jeg ikke har orket å spise fast føde på flere dager har jeg gått ned 4 kg fra torsdag til i dag…..  Håndtakene på siden ved linningen har definitivt blitt mindre, men så fort jeg orker å spise ordentlig mat igjen vil de vel komme tilbake igjen, hehehe!!  Ikke rette måten å slanke seg på akkurat :o)

Ronja er definitivt tilbake til sitt normale seg igjen :o)  Hun spiser og i sta hørte jeg at hun var på do, og jeg behøvde ikke å gå for å undersøke om hun hadde gjort noe…. den duften kjente jeg med en gang.  Det er jo flott, for da fungere hele systemet. I sta begynte hun å leke med det gule kinderegget sitt, og det har hun ikke gjort på mange mange dager.  Anne har vært snill å komme hver kveld for å hjelpe meg å gi Ronja kvalmetabletten sin. Første dagen gikk det veldig greit, men i går skjønte hun lunta med en gang jeg tok henne på armen….  Hun begynte å knurre, men satt stille…  Anne sleit litt med å få tabletten inn, men det gikk tilslutt.

Vinja har gitt seg med å frese og knurre til Ronja, og i dag morges satt begge to ved siden av i senga da de hørte at jeg var våken. De snuste på hverandre og alt var i grunnen ganske greit syntes de i allefall :o)

Blogges :o) 

3 kommentarer
    1. Så bra at tannverken er borte! Greit å gå ned noen kilo ja. Selv om metoden blir litt feil. Siden onsdag har jeg brukt vanndrivende tabletter fordi jeg har vært så hoven i hele kroppen. Og nå har jeg gått ned 4,5 kilo! Deilig å ikke være så hoven, særlig i hendene og føttene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg