Trodde jeg hadde kastet den, men nei da…..

Når jeg rydda i veske/bag hyllene mine i forrige uke fant jeg den gamle Halloween parykken min….  Har bare brukt den en gang på et party for noen år siden.  En venninne ville låne den av meg i fjor, men da klarte jeg ikke å finne den igjen…

Hihihihihi…  når jeg tenker etter så har jeg faktisk hatt noe lignende i en av mine mange farginger av håret, men da var det ikke langt.  Håret var svart, men med rød/rosa striper… Ingen skal beskylde meg for ikke å prøve ut nye farger i håret.  En gang hadde jeg faktisk grønt oxo, men det var ikke meningen, knegg…  det skulle da egentlig bli noe som het sort tulipan.

Nå ligger i allefall parykken på et sted hvor jeg kan finne den igjen, hvis jeg skal på et Halloween party eller noe annet hvor jeg skal kle meg ut, hehehe!!!

2 kommentarer
    1. Hoy hoy hoy!!! Stilig!!! Denne mÃ¥ du ikke gjømme vekk, hehehe … Bruk den hver gang det ringer pÃ¥ døren.. hehehe.. det hadde eg gjort;-)))
      Bra at tanngreiene er bedre.. off… ikke morro og ha vondt der.. usj…
      Ha en fortreffelig søndag videre;-))) Er helt gåen av all frisklufta eg fikk i meg i dag.. thiii . så det blir tidlig kveld kjenner eg,-))

    2. Allis: Hihihihi, det var en god ide… Skal legge den pÃ¥ hylla bak døra, sÃ¥ er det bare Ã¥ tre den pÃ¥. Hvis naboen ringer pÃ¥ kommer hun til Ã¥ skvette tilbake inn til seg selv, hehehehe!!!

      For mye frisk luft pÃ¥ en gang om vÃ¥ren tar pÃ¥… Har vært litt eremitt den siste uka, men hÃ¥per nÃ¥ nÃ¥r denne tanngreia blir helt bra at jeg kan hente frem sykkelen Ã¥ fÃ¥ trÃ¥kket noen kilometer om gangen!!! Bra trim + masse frisk eksosluft, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg