Var med på prøvekjøring av Ford Focus 2011 modell

Anne og Sven Erik har kjøpt ny bil, en Ford Focus 2011 modell…  De var ute på en prøvekjøring tidligere i dag mens den gamle bilen var til taksering, og da dro de innom meg.

Lekker sak dette her :o)  Jeg ble med på en liten runde jeg oxo, og det var jo som å sitte i min egen bil. Alle duppedittene på dashbordet var jo selvsagt mer fancy enn på min som er en 2007 modell. Utvendig er den jo oxo mer moderne.

Akkurat da de kom for å vise bilen styrta regnet ned verre enn noen gang, så vi måtte stå inne i garasjen min for ikke å bli klissvåte.  Jeg hadde selvsagt ikke tatt på noen tjukk jakke da jeg dro ut, så bare den lille tiden jeg sto ute for å ta bilde av vindunderet ble jeg klissvåt.

De får litt over 75.000 ,- for sin 2007 årsmodell Ford Fusion. De hadde fått mer hvis det ikke hadde vært for en skade på støtfangeren bak og en sprekk i fronruten, men de syntes det var greit.  Selgeren skulle svinge seg rundt for at de skulle få bilen ferdig registrert til påskehelgen… krysser fingrene.

Når Anne ringte meg i sta for å fortelle at de hadde undertegnet kontrakten, satt Sven Erik nesten å kvittret i bakgrunnen så glad var han. Vet jo at begge to har ønsket seg en litt større bil hele tiden, og jeg er glad på deres vegne :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg