Vanskelig Ã¥ komme i gang i dag….

Dette blir en veldig dorsk dag kjenner jeg… Klarer liksom ikke å få i gang kroppen helt, og jeg har derfor ikke kommet lengre enn foran PC’n. Har ringt å snakket med en fetter og en tante, men det har jeg gjort sittende.

Jeg må ut å klippe ned rosebuskene mine, og jeg har ikke lyst til å utsette det lenger. De har allerede kommet med mange nye skudd på de grenene som skal klippes ned… Sist gang jeg så på dem var det ikke et skudd å se, men i går var det kommet mange så det er bare å ta med seg saksa og komme seg ut.

Først skal jeg ringe til faren min og ønske han God Påske. Snakket så vidt det var med han rett før helgen, men da sto han å kappet ved for naboen å hadde ikke tid til å prate så mye. 

I går når vi var ute å tok bilder, var det lite eller ingen knopper på sesongtrærne. I dag derimot er det skjedd en eksplosjon kan jeg se fra her jeg sitter. Da jeg ramlet ut av køia sånn ved 10:30 tiden var temperaturen i solveggen kommet opp i + 23 C.

Nå svelger pittbulljedda den siste skvetten av kaffe, og så går hun ut å takler rosebuskene sine!!

Ha en fortsatt strålende dag, og jeg kommer plutselig tilbake :o)

2 kommentarer
    1. Halla;-))) Nå er du vel i full sving med saksen.. hihihi.. Vi reiste en tur heim i dag, har så mye og gjøre med bilene før sesongen starter for fullt, og siden vi skal på bilutstilling på sunndalsøra 6-8 mai så bare må vi jobbe på, da skal doningen skinne;-)) men i dag gjorde det ikke noe og reise heim for det var overskya med litt regn i luften, solen skal komme tilbake på onsdag sies det så da blir det rett på hytten igjen, om Svein blir ferdig med bilene da;-)))
      Ha en nydelig kveld videre

    2. Allis: Nå er saksen pakket bort for denne gangen, busker og kratt har blitt trimmet å beddene er klare for den nye sesongen.

      Det har blitt overskyet her i Oslo oxo, men sola strever fælt å klemmer igjennom noen stråler nå å da. I tillegg har det begynt å blåse, og siden jeg har rufset i jorda kunne det godt kommen noen regndrypp i kveld/natt!!

      Regner med at det kommer noen fine bilder av doningene nÃ¥r Svein er ferdig!! Ingenting er som er blank og lekker bil…, et skue for øye :o)

      Ha en fortsatt fin kveld til dere oxo :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg