2 timer tilbakelagt og 2 timer igjen….!!

Iiii, så uvant det var å komme tilbake på jobben igjen…  Herregud som jeg sleit med å huske passord til først å komme inn på PC’n, og de andre systemene jeg skulle bruke. Så var det å huske hvordan jeg skulle bruke systemene…., det var som å komme på en helt ny arbeidsplass igjen!!

Jeg var i allefall veldig flink å greide å være på jobb til kl 8, så de andre ble helt overrasket gitt. Jeg pleier jo vanligvis å komme ramlende inn døra rett før kl 9. Har bestemt at det må bli slutt med det, og da var det veldig artig å overraske de andre med en tidlig morgen.

I tillegg har jeg fått en ny samboer på kontoret, en utlånt vikar som heter Bona. En ordentlig hyggelig type. Det har vært veldig stusselig inne på kontoret etter at Terje sluttet, så dette var et bonus.

Får vel kaste meg over mailene mine…, det var utrolig mange av dem.. noen hundre faktiskt, puh!!

Jeg kommer plutselig tilbake :o)

He en fortsatt flotters dag alle sammen :o)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg