Klar for Kate og Williams bryllup i morgen…

Som den store royalisten jeg er, så er jeg klar for bryllup i morgen :o) Skulle ønske jeg kunne få med meg hele sendingen på tv, men jeg må på jobben frem til 11…  Etter det er det om å gjøre å komme seg hjem så fort som bare den…..

Er veldig spent på hvordan brudekjolen og brudebuketten er…. Vil den være prangende eller enkel, blir spennende!!!

Det er rart å tenke på at det til sommeren har gått 30 år siden Charles og Diana giftet seg…. Da hadde jeg sommerferie, og satt klistret hele dagen tv-skjermen for å ta inn alle detaljer. Husker når Diana kom ut av vognen, og kjolen var en eneste stor skrukk. Skikkelig prinsessekjole det der.

Siden jeg prøver å endre meg fra nattugle til morgenfugl, er det på tide å komme seg i seng, jesp!!!

Jeg kommer plutselig tilbake…., men ikke før i morgen :o) GOD NATT!!! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg