God formiddag :o))

Å for en strålende morgen… å for en strålende dag :o))  Sola skinner fra en skyfri himmel, og temperaturen er ikke så ille den heller. Går vi mot lunere og varmere tider kanskje??

Vår faste sommervikar Line er på plass, og skal være hos oss til ut i august da hun skal på skole i USA. Er så greit med henne, for hun setter i gang selv å vet hva som skal gjøres… Hun hadde litt problemer med å få logget seg inn i alle systemene, men det var ikke hennes feil. Det er Terje’s gml maskin, og når han sluttet ble alle programmene fjernet…. Vi fixa det etter en stund!!

I lunchen skal jeg ta meg en tur på Brilleland… Har vel innsett at det ikke går lenger med et sett med “gåbriller” og et sett med “lesebriller”!!! Orker ikke å fly å skifte hele tiden sånn som jeg holder på med nå, på tide å få seg kombibriller… vet det ikke heter det, men jeg husker ikke navnet akkurat nå, hehehe!!!

I hele dag er RONJA og VINJA 2 år gamle… GRATTIS TIL PUSENE MINE :o))

Ha en fortsatt flotters dag :o))

3 kommentarer
    1. stjernerom: Jeg roooooooooooooooooooooper høyt!! Skulle ha vært der for en stund siden, men da kunne jeg ikke. På tide vi tar oss en tur tenker jeg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg