Ferien over, og hverdagen har begynt….

Et passelig vær ute for første dag tilbake på jobb etter ferien… DET REGNER, SÅ DET SPRUTER I BAKKEN!!

Som alltid var det utrolig vanskelig å komme seg ut av senga, etter å hatt fri så mange dager… og kunne sove uten at alarmer kimer tidlig på morningen. I dag var det ekstra vanskelig, for i går var det så fint vær… da ble det til at man satt ute i solen, og det ble oxo til at man sprettet noen bokser øl. Ikke bare noen…, egentlig altfor mange. Det sa kroppen tydligvis helt i fra om da jeg begynte å sette meg i bevegelse…., noe mer enn det er det ikke nødvendig å si noe om!!!

I dag ville min gode snille mamma ha fylt 90 år hvis hun hadde fått leve… Etter jobb skal jeg dra rett bort på gravlund å tenne lys i lyktene for henne.

Nå kjenner jeg at kroppen min trenger litt luft, så lunchen i dag blir en rusletur rundt i Oslo’s gater for å trekke inn litt god og frisk eksosluft, hehehe!!

4 kommentarer
    1. hi hi, jasså du feiret ferien helt til det siste uten tanke på morgendagen.
      Regner med at du har mer ferie tilgode utover for sommeren har jo bare tittet innom her sånn innimellom. I går var det helt fantastisk, og deilig å få litt grunnlag på kroppen før jeg reiser på ferie til fredagen. Etter regn kommer alltid sol, så vi får håpe det bedrer seg etterhvert.

    2. Mojita: Ingen fare, jeg har ca 6 uker ferie igjen så det skal nok ferieres mere i slutten av juli :o))

      Hehehe, det var nok litt ubetenktsomt å nyyyte siste feriedagen så voldsomt, men det er lett å glemme når solen varmer og dagen er helt topp!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg