En med mange bein har flyttet inn i garasjen min….

Da jeg skulle lukke igjen garasjeporten min i dag oppdaget jeg at jeg hadde fått gjester, vel en gjest…. men det ser ut til at det kan bli mange mange flere.

En ganske stor edderkopp satt jammen å tittet på meg med blanke øyne… Jeg syntes de er fasinerende dyr, så jeg syntes det er bare koz. Det som kanskje ikke er like kozelig er at det så ut som den hadde laget seg et rede…. Det var i allefalle et stor bommulslignende ball der, eller kanskje det var et bytte den skulle koze seg med når det badde blitt møøøøøørt. Får se hva som skje…

Jeg hadde jo selvfølgelig ikke med noe form for kamera sånn at jeg kunne ta bilde av nusslingen!!! 

3 kommentarer
    1. Hehehehe…huttetu, eg hater edderkopper..dessverre for dem:-( Hadde eg vært der hadde denne edderkoppen blitt klaska flat fortere enn lucky luke kan trekke…basta:-)
      Ha en fiiiin dag med dyra!
      Klem sidsel

    2. bjarteogsidsel: Knis…, skulle ønske jeg hadde en jeg da!! FÃ¥r nok nøye meg ned den i garasjen, den som bodde i mørke kroker i leiligheten flyttet ut nÃ¥r kattene flyttet inn for 2 Ã¥r siden. Klemz :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg