“Vaniljeis m/sjokoladesaus”

I går var Anne, Berit og jeg på Peoples på Arbeidssamfundets pl for å spise middag og koze oss. Vi bestilte Nachos til middag, og det var himmelsk godt. Jeg har hatt det før, men da med kylling noe som ble litt for tampt for meg.

 
(bilde er hentet fra google)

Det var mer smak i den med kjøttdeig, så jeg kommer helt klart til å velge den neste gang oxo… Vi satt å skravla, koza oss å så på livet… Så bestemte vi at vi skulle bestille dessert…….


(bilde er hentet fra google)

Desserten kom i lekre glass og begynte å spise mens vi skravla i vei… PLUTSELIG, så var det noe stivt å rart ned i isen min å jeg kikket ned… Til min store overraskelse lå det to plastre i isen… UBRUKTE, men alikevel. Jeg bare HVA FAEN ER DETTE!!! Jeg greit fatt i en av kelnerne å viste han isen min, og ansiktet hans ble helt morsk å han tok med isen inn… Etter en liten stun kom han ut med en ny en…., men jeg hadde jo spist nesten hele den andre så jeg var jo allerede stappmett. Det ble til at vi delte den mellom oss.

Jeg tenker med skrekk på om jeg hadde spist hele isen å funnet to BRUKTE plastre, uuuuuuu, det hadde virkelig vært grouse!!! Tenkte ikke på det mens vi satt der, men jeg skulle jo selvsagt tatt bilde av desserten… Ble så mye styr at jeg helt glemte det.

Middagen var en gave til Berit siden hun gikk over på AFP denne uken. Damen var veldig fornøyd med kvelden, og hadde virkelig kozelig… å det var det viktigste av alt :o))

5 kommentarer
    1. Hmf, har vært der før og ble ikke videre imponert over maten da. Nå frister det iallefall ikke å prøve igjen 🙁

    2. Nabo’n igjen vettu: Jeg har ikke noe å utsette på maten, og jeg kommer nok til å gå dit igjen.. Meeeeen, jeg tror ikke at jeg kommer til å velge desserten :o/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg