Bare i dag………….

Bare i dag vil jeg gjøre et alvorlig forsøk på å være mot andre, som jeg ønsker de skal være mot meg

Bare i dag vil jeg være optimist og ikke la meg påvirke av noe negativt

Bare i dag vil jeg prøve å se det gode som er i alle mennesker

Bare i dag vil jeg lytte oppmerksomt til andre og ikke utålodig avbryte med mine egne meninger

Bare i dag vil jeg kun tenke kjærlige tanker

Bare i dag vil jeg anstrenge meg for å huske at det er en mening med alt, også selv om jeg ikke er enig.

Bare i dag for en enkelt gang MÅ det da la seg gjør!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg