Ryddedagen endelig over…..

Denne helgen har gått med til å rydde og sortere i skuffer og hyller… Det tok en evighet å komme seg igjennom alt sammen, og da jeg endelig var ferdig sto det en svart plastsekk og flere mindre poser med skrot som skulle kastet. 

      

Jeg begynte i går kveld med å dra fram alle DVD’ene å sorterte dem litt så det skulle være letter å finne frem. Jammen fant jeg ikke et par jeg ikke hadde sett, Sweeney Todd og Ocean Twelve. Det gikk jo ikke ann, så jeg så dem i går kveld. Greie filmer begge to, men ikke helt mine favoritter. 


(bildet lånt fra google)

Forrige helg prøvde jeg ut den sorte MNY neglelakken, og den var skikkelig stilig… Alikevel var det ikke rett årstid for den fargen, det ble helt feil… Den så like fin ut i dag, og kunne godt ha sittet på noen dager til…. men jeg var lei den. På fredag kjøpte jeg meg en gul og en orange MNY neglelakk, og de var mer passende for sol og sommer, hehehe!! Det ble den gule denne gangen… Den er litt tynn i konsistensen, og selv etter 3 lag klarer den ikke helt å dekke.


(bilde lånt fra google)

Siden jeg nesten ikke hadde noen neglelakker igjen, kjøpte jeg me oxo 6 farger med Depend lakker. Akkurat passe store flasker som man faktisk har en sjangse til å bruke opp innen de tørker eller blir seige.


I morgen er det en ny arbeidsdag som venter, men jett hva som er så bra…. Jo, da er det bare 10 arbeidsdager igjen til jeg skal ha 4 uker ferie. Vel, egentlig er det bare 9 for jeg skal ha fri på onsdag. Jeg er så klar for ferie nå… sove til jeg våkner av meg selv, ikke ha noen klokke å følge…. hvis jeg ikke velger å ha det da!!!!

Siden det er en ny arbeidsdag i morgen burde jeg selvfølgelig ha vært i seng for evigheter siden, men jeg greier bare ikke å få det til. Uansett hvor trøtt og uopplagt jeg er på ettermiddag og kvelden, så er det akkurat som om kroppen og hode mitt våkner til liv når jeg egentlig burde ha lagt meg. Meeeeeen, jeg får vel gjøre et forsøk… det kan jo hende at jeg får sove!!!

God natt :o))

7 kommentarer
    1. God morgen;-))))
      Skal si du er effektiv, skulle nok ha rydda litt i kroker og kriker eg og, hehe , men det er eg flink til og utsette…
      I morgen reiser vi på ferie til Mosjøen, skal kjøre i 1932 mod. hohoho.. så vi må ta det med ro på disse veiene. rekner med og vere framme på tors.fredag, skal overnatte oss oppover . Gldere oss til og møte alle vennene våres i bilmiljøet. Vi har en sånn sammenkomst 1 gang i året, artig.
      Ha en flott dag og uke videre

    2. Hehe, høres ut som meg det der. Kan gå og gjespe hele dagen lang, men så utpå kvelden, pling! Lys våken 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg