Ny uke og mange nye muligheter :o))

Bare en liten gjesteopptreden nå gitt… Jeg har en masse å gjøre i dag, og to av sakene mine må være klare til revisjon i dag pga ferieavvikling. Ikke no annet å gjøre enn å hive seg rundt da gitt…

Jammen blir det ikke en fin dag i dag alikevel, himmelen har blitt blå med bare noen lyse skyer her og der. Det så slettes ikke sånn ut da jeg ramlet ut av sengen til morran i dag. Da var det kjølig og grått… Trodde nesten at det kom til å begynne å regne innen jeg kom meg ut av døra, men jeg har ikke sett noe regndråper enda :o))

Til onsdagen skal vi møte Terje etter jobben, før resten av oss går på ferie neste uke og uken etter. Jeg har egentlig fri den dagen, men jeg reiser ned til byen for å være med. Det er ikke så ofte vi møtes alle sammen i sosialt sammenheng.

Nei nå hører jeg sakene mine roper på meg, SE Å KOM I GANG!!

Ha en fortreffelig mandag :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg