Ronja og Vinja har blitt storesøstre…. igjen :o)

I går kveld fikk jeg melding fra niesen min Linda, hvor hun fortalte at Lillepuz hadde fått to kattunger for ca 3 uker siden. Det vil si at Ronja og Vinja har blitt storesøstre igjen for andre gang.

Jeg ble helt betatt av de to skjønne nøstene, og skulle så gjerne ha tatt de med hit til Oslo… Det hadde nok ikke gått så veldig bra, for pusene mine er litt sære og godtar ikke andre katter. Hadde kanskje gått med masse tålmodighet, men tror ikke vi skal prøve det. De ligner sånn på mine puser i fargen begge to, men mine var mye mer langhåret på den alderen. 

Vinja er den som er mest lik Lillepuz, både i lengden på pelsen og fargene. Ronja er litt mørkere og ikke fult så langhåret. Ååååå, jeg smelter når jeg ser de små pelsdottene :o))

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg