Freddan igjen….

For at jeg ikke skulle sove til langt ut på dagen, satte jeg på alarmen til å ringe kl 09. Hadde jeg ikke gjort det ville jeg vel aldrig ha kommet meg ut av døra før langt på dagen!!

Jeg kom alikevel ikke avgårde før kl 12… Dro direkte til Dekkmann i Solheimsveien på Lørenskog, for å sjekke om de hadde sommerdekk til bilen min. I tillegg om de hadde mulighet til å sette de på. Det hadde de, og mens jeg drakk en god varm kopp kaffe så ble bilen minn skodd. Jeg hadde trodd at jeg måtte ha 4 nye sommerdekk, men de foran var helt greie så da ble det bare å skifte bak :o))

Jeg stakk en tur bort på Metro for å gå innom Black Design. Ville sjekke om de hadde noen en lykt til balkongen, men de hadde veldig lite av de tingene jeg liker. Jeg gikk derfra uten å kjøpe noe, og det er ikke ofte. Ramla innom Nille vis a vis, og der fant jeg denne stormlykten… Ikke helt det jeg var ute etter, men den får duge i denne omgangen:

Jeg måtte investere meg ny kartbok over Oslo, for den jeg hadde var 4 år gammel. Mye har forandra seg i Oslo og omegn siden den gang. Prøvde å bruke den gamle her om dagen, men der fikk jeg lang nese… og havnet i mange blindveier å innkjøring forbudt.

Det er ikke akkurat noe flott vær i dag, men jeg klager ikke for det var virkelig godt med litt kjøligere vær nå. Uansett hvor mye jeg enn lufta i heimen fikk jeg ikke ned temperaturen. Det var så varmt inne at det var helt plagsomt. Nå har det endelig blitt mye bedre. Pluss at nå slipper jeg å gå ut for å vanne, hehehe… det var veldig tørt i beddene mine nå!!

Vinja har lagt seg godt til rette på senga… Hun og Ronja hadde en skikkelig trimrunde igjennom hele heimen like etter at jeg kom hjem, og det ble de slitne av. I tillegg så er det nok litt værsjuke oxo pga regnet.

Ronja har funnet tilbake til kontorstolen min, et sted som hun pleide å ligge før… Jeg måtte som regel bære henne vekk hver gang jeg skulle bruke stolen. Nå har hun tydeligvis bestemt seg for å bruke den igjen.

Det blir nok en avslappende kveld foran tv-skjermen i dag tenker jeg… Jeg er trøtt og siiiiigen selv oxo, men kan da ikke gå å legge meg enda!!!!!!!!!!!!!

Ha en fortsatt fiiiin fredda :o))

1 kommentar
    1. Enig. Deilig med litt friskere luft igjen og i morgen er det spådd sol igjen så da er det ut på balkongen igjen.
      En fortsatt fin fredag kveld til deg også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg