Jeg følger med, og håper det går bra…..

I litt over en uke nå har jeg holdt øye med en liten måkeunge… Foreldrene har laget rede mellom bilene, og den lille tassen går rundt der alene.


(bilde er hentet fra google)

Vel, den er jo ikke alene… det bare ser sånn ut. For kommer noen for nær, ja da er foreldrene der med en gang. De flyr rett ned i hode på folk for å forsvare småtten. Med glede har jeg sett at den vokser, og jeg må innrømme at når jeg ser den tar til vingene å flyr vekk… kommer jeg til å være lettet :o))

Enkelte er jo dumme… En bestemor med barnebarnet på armen gikk neste helt bort for å “se” på ungen, men hun måtte komme seg bort. Foreldrene ville ikke ha noe av det gitt.

6 kommentarer
    1. sisselfish: Nei, det er vel ikke manko på dem hos deg tenker jeg.. Syntes egentlig måker er fasinerende fugler, men de bråker så fælt. Passer meg godt for å ikke komme på kant med dem, det kan straffe seg……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg