Ny TATTIS i dag…..

I dag var jeg hos Tina Jacobsen hos http://www.ink-couture.no/ å tok en ny tattis. Jeg har jo snakket om å ta en ny så lenge nå at det var på tide.

Jeg hadde først tenkt til å ta et par katteøyne, men hverken Tina eller jeg klarte å finne noen som passet. I stedet falt valget på disse øynene, og jeg angrer ikke et sekund på det. Er virkelig fornøyd med resultatet :o))

Både Anne og jeg fikk time kl 12… Anne ble tatt først, og hennes var veldig stor… så stor at den dekket hele underarmen, og den tok ganske lang tid. Det ble ikke kjedelig å vente på tur, for jeg digger å se på når andre blir tattoert. Når det ble min tur tok ikke den mer enn 1 time å få ferdig… Neste tattis er jo allerede planlagt for lenge siden, og jeg nevnte den for Tina og hun syntes den var fin… Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal ta den nå i høst eller om jeg skal ta den på messa til våren. Har mest lyst til å ta den i år…. vi får se!!! 

10 kommentarer

Siste innlegg