Skulle bare slappe av hjemme…..

Jeg hadde egentlig tenkt å bare sløve hjemme i dag…. Halsen begynte å skrante i går kveld, og var ikke noe serlig bedre til morran i dag. Feberen lå på lur, og når jeg ramla ut av senga å begynte å røre på meg spratt den frem i full blomst :o( 

Så ringte Anne å spurte om hun kunne komme på besøk… Hun hadde fått time hos legen, som har kontor like ved meg. Jeg tenkte at vi skulle sitte på balkongen å skravle å slappe av..!!! Det hadde ikke Anne lyst til, hun ville dra ut å shoppe litt. Etter å ha tenkt meg om litt ble det til at jeg ble med.

Først dro vi en tur til den nye Expert butikken som har kommet vegg i vegg med Smart Club. Anne hadde veldig lyst til å se om de hadde den TV’n de hadde tenkt på. Selv var jeg på jakt etter en ny ladyshave, siden den gamle reiste til de evige jaktmarker i går. Hvorfor ikke shave leggene, vel jeg kan ikke… Det høres kanskje rart ut, men huden min tåler ikke å bruke bladene. Jeg får stygge sår :o( Anne fant ingen TV, men jeg fant det jeg ville ha. Derimot fikk hun tak i bakdeksel i rosa til sin Samsung Galaxy II, noe som ikke har vært å oppdrive noen steder.

Etterpå dro vi ned på A-møbler hvor jeg endlig fikk kjøpt meg ny stressless i svart. Vel jeg trodde det var det som sto på kvitteringen, så ikke så nøye på den jeg. Da vi kom bort på lagret, som ligger på andre siden av motorveien, kom de med en i burgunder. Det var bare tilfeldigheter at jeg oppdaget det, for jeg kom til å kaste et øye bort på esken å der var det ikke krysset for den fargen jeg hadde bedt om. Det viste seg at tomsingen i butikken hadde skrevet feil farge på bestillingen, men heldigvis var de greie å gikk inn på lageret å hentet en i riktig farge…, den siste som var igjen. Esken var veldig stor, og lurte et øyelokk på om vi skulle få den inn i bilen, men det gikk greit.

Anne hadde lyst til å dra en tur på Strømmen for å kikke på litt mer klær, og sånn ble det. Problemet var bare at per det tidspunktet hadde rushtrafikken satt inn for fult, og vi ble sittende i en nesten stillestående bilkø. Vi kom da fram til slutt, og hun fikk handlet det hun var ute etter.

Jeg hadde egentlig tenkt til å sette sammen stolen i dag, for den kom jo selvsagt demontert, men jeg var helt utkjørt da jeg kom hjem. Halsen verker, og feberen er på oppadgående så nå tenker jeg at det er på tide å komme seg i senga.

GOD NATT :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg